Sesongen 2016 har vært en eneste stor opptur for klubbens J-16 lag. Gjennom vinteren trente de tre ganger i uka noe som førte til å de var godt rustet til sesongen.
Det ble meldt på lag i både 7er og 9er serien,  og de har spilt hele 32 seriekamper i løpet av sesongen. I tillegg til dette har de deltatt på flere cuper, der de har gjort sine saker bra.
Sammen med klubbens G-14 lag deltok J-16 i Norway Cup for første gang. Her tok jentene seg til 8.delsfinale i A-sluttspillet!

Etter høstsesongen, der de ble avdelingsvinnere i både 7er og 9er, kvalifiserte de seg til KM sluttspill 22. og 23. oktober. KM i 7er ble spilt som ren finale mot Lom, og her kapret jentene seieren.
23. oktober skulle KM-vinneren i 9er kåres, og jentene vant de tre første kampene. Da var de allerede kretsmestere. I siste kampen mot Storhamar ble det knepent 3-4 tap, men jentene kunne likevel motta pokalen og ta den med seg hjem til Etnedal.

Etnedal Fotballklubb gratulerer jentene, trener og lagleder!
Støtt oss med:
Hovedsponsor:
Takk til våre sponsorer for støtten!
  • Accountor Valdres og Land AS
webmaster: